Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.

Česko

Reklamační podmínky produktů označených DSxxxxxxxx

  1. ODPOVĚDNOST ZA VADY A REKLAMACE

    1. Kupující (Spotřebitel) může pro vyřízení jakýchkoliv reklamačních nároků využít webové stránky Prodávajícího www.reklamacniformular.cz nebo písemnou formu na adresu Prodávajícího. Reklamační nároky vztahující se ke Zboží můžete uplatnit také osobně v místě provozovny Prodávajícího na adrese: Gadgets House s.r.o., Černokostelecká 2246, Hala A, 25101 Říčany.

    2. Zprostředkovatel Kupní smlouvy je povinen poskytnout součinnost při vyřízení reklamace, nepřebírá však žádná práva a povinnosti Smluvní strany zejména k plnění nároků z vad Zboží.

    3. Prodávající je povinen dodat Zboží ve shodě s Kupní smlouvou a bez právních a faktických vad.

    4. Prodávající odpovídá za vady Zboží, které má při jeho dodání. Práva Spotřebitele z vadného plnění jsou stanovena Občanským zákoníkem.

    5. Není-li uvedeno v Kupní smlouvě či v záručním listu výslovně jinak, nepřebírá Prodávající žádnou záruku za jakost Zboží.

    6. Požádá-li o to Spotřebitel, potvrdí mu Prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.

    7. Jakmile zjistíte vadu Zboží, jste povinni ji oznámit bez zbytečného odkladu Prodávajícímu a následně Zboží podle pokynů Prodávajícího předat tak, aby vada Zboží mohla být objektivně přezkoumána. Neoznámíte-li Prodávajícímu vadu Zboží bez zbytečného odkladu po jejím zjištění, právo z vadného plnění Vám nebude přiznáno.

    8. V případě, že jste obdrželi špatně zaslané Zboží, nesprávné množství či jiné barevné provedení apod., kontaktujte nás prostřednictvím webové stránky www.reklamacniformular.cz. Napište nám číslo Objednávky a popište vzniklou chybu. Snažíme se předcházet takovým chybám, pečlivě kontrolujeme odesílané Zboží a pořizujeme obrazový záznam z průběhu balení Zboží. Po vyplnění formuláře na reklamaci špatně zaslaného Zboží obdržíte potvrzení na Váš e-mail. My vše co nejrychleji zkontrolujeme a budeme Vás kontaktovat, abychom s Vámi dohodli další postup.

    9. K reklamovanému Zboží je Kupující povinen přiložit (kopii) dokladu o zaplacení (daňový doklad) Zboží a údaje z vyplněného reklamačního formuláře (popis vad Zboží, požadovaný způsob vyřízení reklamace a kontaktní údaje Kupujícího).

    10. Zvolení možnosti způsobu vyřízení reklamace z Vaší strany je podmíněno zejména tím, zda je vadné plnění Prodávajícího podstatným nebo nepodstatným porušením Kupní smlouvy.

    11. V případě, že je vadné plnění Prodávajícího podstatným porušením Kupní smlouvy, máte právo na: (A) odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějícího Zboží nebo; (B) odstranění vady opravou Zboží nebo; (C) přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží a nebo; (D) odstoupení od Kupní smlouvy.

    12. V případě, že je vadné plnění Prodávajícího nepodstatným porušením Kupní smlouvy, máte právo na (A) odstranění vady dodáním nového Zboží bez vad nebo; (B) dodání chybějícího Zboží nebo opravou Zboží, a nebo; (C) přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží.

    13. Kupující má povinnost nám sdělit, jaké právo z vadného plnění si zvolil, a to při oznámení vady Zboží (reklamačního formuláře, vyplněním formuláře v naší provozovně), nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez našeho souhlasu; to neplatí v případě, že budete žádat opravu vady Zboží, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraníme-li vady Zboží v přiměřené lhůtě či oznámíme-li Vám, že vady Zboží neodstraníme, můžete požadovat místo odstranění vady Zboží přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží, nebo můžete od Kupní smlouvy odstoupit.

    14. Můžete požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady Zboží nepřiměřené, ale pokud se vada Zboží týká pouze jeho součásti, můžete požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, můžete odstoupit od Kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady Zboží neúměrné, zejména lze-li vadu Zboží odstranit bez zbytečného odkladu, máte právo na bezplatné odstranění vady Zboží.

    15. Právo na dodání nového Zboží, nebo výměnu součásti Zboží máte i v případě odstranitelné vady Zboží, pokud nemůžete Zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě máte rovněž právo od Kupní smlouvy odstoupit. Neodstoupíte-li od Kupní smlouvy nebo neuplatníte-li právo na dodání nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu Zboží, můžete požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží.

    16. Neodstoupíte-li od Kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu Zboží, můžete požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží. Máte právo na přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží i v případě, že Vám nemůžeme dodat nové Zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo Zboží opravit, stejně i v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době, nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

    17. Prodávající Vám může dodat to, co chybí, nebo odstranit jinou právní vadu do chvíle, než uplatníte právo na slevu z kupní ceny Zboží nebo neodstoupíte od Kupní smlouvy. Jiné vady jsme oprávněni odstranit podle své volby opravou Zboží nebo dodáním nového Zboží; volba nesmí Kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Pokud neodstraníme vadu Zboží včas nebo vadu Zboží odmítneme odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny Zboží, a nebo může od Kupní smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez našeho souhlasu.

    18. Při vyřízení reklamace dodáním nového Zboží jste nám povinen vrátit Zboží původně dodané. Dodání nového Zboží nemůžete požadovat (a nemůžete ani od Kupní smlouvy odstoupit), nemůžete-li Zboží vrátit v tom stavu, v jakém jej obdrželi; toto neplatí v následujících situacích:

      1. došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady Zboží, nebo;

      2. Kupující použil Zboží ještě před objevením vady, nebo;

      3. nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu svým jednáním a nebo opomenutím, nebo;

      4. prodal-li Kupující Zboží ještě před objevením vady, spotřeboval-li jej, a nebo pozměnil-li Zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, Kupující nám vrátí, co ještě vrátit může, a dá nám náhradu do výše, v níž měl z použití Zboží prospěch.

    19. Právo z vadného plnění Vám nenáleží, pokud jste před převzetím Zboží věděl, že Zboží má vadu, a nebo pokud jste vadu Zboží sám způsobil.

    20. Náklady na dopravu nese Kupující sám. Prosím vezměte na vědomí, že reklamované Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přebráno a bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady.

    21. Byla-li však reklamace Spotřebitele uznána jako oprávněná, máte nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné náklady (tj. náklady na zaslání Zboží v nejnižší ceně). Žádost o úhradu těchto nákladů musí být uplatněna nejpozději do 1 měsíce ode dne, kdy Vám bylo zasláno potvrzení o způsobu vyřízení reklamace Zboží.

    22. Po obdržení reklamovaného Zboží Vám bude zasláno potvrzení o přijetí reklamace a jejím obsahu na Vámi určenou e-mailovou adresu. Po přijetí reklamovaného Zboží je provedeno bezodkladně posouzení vady a sdělení výsledku posouzení oprávněnosti reklamace Zboží, nejpozději do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.

    23. V případě, že bylo reklamované Zboží shledáno za vadné, je reklamační proces uzavřen ve lhůtě 30 dnů od uplatnění práva z vad Zboží. Lhůta podle předchozí věty neběží v případě, že jsme neobdrželi veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části Zboží, doklad o zaplacení apod.). Jsme povinni si od vás vyžádat doplnění podkladů v nejkratší možné lhůtě.

    24. V případě, že reklamace Zboží je uznána jako oprávněná a Vy oprávněně požadujete jako způsob vyřízení reklamace vrácení kupní ceny, zašleme Vám zaplacenou kupní cenu zpět na bankovní účet, který určíte v reklamačním formuláři, a to nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy Vám bylo zasláno potvrzení o způsobu vyřízení reklamace.

    25. Pokud jste zvolil vyřízení reklamace dodáním reklamovaného Zboží osobně v provozovně Prodejce, máte povinnost převzít reklamované Zboží nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy jste byl o jejím vyřízení vyrozuměn e-mailem. Po uplynutí této lhůty je Prodávající oprávněn účtovat poplatek za uskladnění Zboží. Denní poplatek za uskladnění je účtován ve výši 50 Kč. Pokud si nevyzvednete Zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy jste byl o vyřízení prokazatelně informován, vyhrazujeme si právo Zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.

    26. Máte dále povinnost při převzetí zkontrolovat kompletnost reklamovaného Zboží, zejména že zásilka se Zbožím obsahuje vše, co obsahovat má. K pozdějším námitkám již nebude Prodejcem přihlíženo.

Reklamační podmínky produktů označených TExxxxxxxx

Text reklamačních podmínek

Slovensko

Reklamační podmínky produktů označených DSxxxxxxxx

Text

Reklamační podmínky produktů označených TExxxxxxxx

Text